Від помилок ніхто не застрахований, у тому числі під час оплати за комунальні послуги. Фахівці "Донецькоблгаз" розповіли, як діяти, якщо споживач переплутав реквізити або забув вказати важливі дані при проведенні платежу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПерше, що важливо пам'ятати при оплаті газових платіжок – за фактично спожите паливо потрібно платити постачальнику (у більшості "Нафтогаз"), а за доставку газу – оператору ГРМ.
Що робити, якщо заплатили оператору ГРМ за спожитий газ?
- Написати заяву на повернення коштів на адресу філії оператора ГРМ, на рахунок якої було помилково сплачено кошти;
- додати до заяви копію паспорта, копію реєстраційного номера облікової картки платника податків, квитанцію про сплату, витяг із банку з IBAN рахунком споживача;
- передати заяву з документами до філії оператора ГРМ.
Що робити, якщо помилково сплатили на рахунок іншої організації?
- Написати заяву на повернення коштів на адресу організації, яка отримала кошти;
- додати до заяви копію паспорта, копію реєстраційного номера облікової картки платника податків, квитанцію про сплату, витяг із банку з IBAN рахунком споживача;
- передати заяву та документи до організації, на рахунок якої помилково надійшла оплата.
Що робити, якщо в платежі не вказано дані абонента?
- Написати заяву на зарахування коштів, вказавши коректні дані споживача для зарахування оплати;
- додати копію квитанції про сплату, копію паспорта та реєстраційного номера облікової картки;
- надіслати заяву та документи своєму оператору ГРМ.
Раніше портал Знай повідомляв, від 100 до 200 гривень: "Газмережі" показали, як заощадити на блакитному паливі.
Також наш портал інформував, "Газмережі" закликали по-новому розраховуватися за доставку газу: інструкція для споживачів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, якщо не хочете зимувати у холодній квартирі: "Газмережі" попередили, що має зробити кожен.