На жаль, українці нерідко стикаються із ситуаціями, коли поштові оператори зіпсували або загубили їхні посилки. Особливо прикро, коли мова йде про відправлення з цінним вмістом. Щоб не залишитися без компенсації та повернути свої кошти, варто знати, які дії в таких випадках необхідно здійснити.

У Telegram-каналі "Захист прав споживачів" поділилися важливими рекомендаціями для тих, хто опинився в подібній ситуації.

Головне правило при відправленні посилки — зберігати квитанцію про оплату послуги та договір, укладений з кур'єрськими службами. У цих документах має бути вказана оціночна вартість посилки, вага та інша важлива інформація, що може стати у пригоді під час звернення за компенсацією.

Посилка, скріншот: YouTube
Посилка, скріншот: YouTube

Експерти радять завчасно ознайомитися з умовами надання послуг на офіційних вебсайтах обраної кур'єрської компанії. Це допоможе розуміти механізм відшкодування збитків, який закріплено у публічному договорі.

Популярні новини зараз
Українці обомліли від нової реклами Третьої штурмової на вулицях українських міст: "Наша сім'я виглядає так" Є цифра 4: мольфарка розповіла, коли закінчиться війна і чи буде Курськ у складі України Відстрочку скасують: кого зі студентів можуть мобілізувати Виходу немає: в Україні АЗС недоливатимуть палива на 5-6% менше
Показати ще

Щоб мати можливість вимагати відшкодування у разі втрати або пошкодження відправлення, важливо виконувати наступні кроки:

  1. Опис вкладення: Важливо, щоб при відправленні був складений опис вмісту посилки.
  2. Оголошена вартість: Вказуйте реальну оголошену вартість посилки, щоб мати змогу отримати компенсацію за її вартість у разі втрати чи пошкодження.

    Посилка. Фото: Народний Ревізор
    Посилка. Фото: Народний Ревізор
    Посилка. Фото: Народний Ревізор

Зазначені дії допоможуть захистити ваші права та отримати відшкодування у разі поштових проблем.

Згідно зі статтею 10 Закону України "Про захист прав споживачів", виконавець зобов’язаний впродовж одного місяця компенсувати збитки, якщо сталася втрата, пошкодження чи псування речі, прийнятої ним від споживача для надання послуги. Якщо поштовий оператор не бажає виконувати свої обов'язки, споживач має право звернутися до територіального органу Держпродспоживслужби.

Якщо ви звернулися до поштового оператора з претензією щодо втрати або пошкодження посилки, але отримали відмову, не варто зупинятися. Зверніться до Держпродспоживслужби — саме ця організація займається захистом прав споживачів в Україні. Вони допоможуть розібратися у ситуації та добитися справедливого відшкодування.

Нагадаємо, ціни на інтернет з 1 листопада: користувачам радять готуватись до підвищення

Раніше ми розповідали про оподаткування посилок з-за кордону: українців готують до великих змін

Також, повістка поштою: як відрізнити звичайний лист від листа з ТЦК