Українці часто стикаються із ситуацією, коли газовий лічильник показує одні дані, а в платіжці цифри зовсім інші. Чому нараховуються зайві кубометри, розповіли у Харківській філії "Газмережі".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГазовики заявляють, що різниця між показниками газових лічильників та обсягами газу в платіжці може бути результатом порушення одного простого правила.
Так, якщо споживач передав показники лічильника не за повний місяць, то за решту днів оператор ГРМ нараховує споживання "по середньому". Звідси можуть братися додаткові кубометри, які не споживалися.
"У разі коли показання лічильника передаються не за повний календарний місяць, тобто передаються раніше визначених Кодексом термінів, до переданих споживачем даних додаються розрахункові обсяги газу для визначення місячного споживання енергоресурсу", - пояснили газовики.
Щоб уникнути таких проблем із платіжками, українцям необхідно передавати показники строго у визначений для цього період - з 1 по 5 число кожного місяця. Якщо газ у будинку не використовувався протягом місяця, то варто інформувати про постійні показники.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, неправильно сплатили рахунок за газ: що робити, щоб гроші не пішли на вітер.
Також наш портал інформував, "Нафтогаз" звернувся до українців з приводу лічильників: на кого чекає позапланова перевірка.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, щоб без аварій та містичних боргів: "Нафтогаз" дав повчання тим, хто тимчасово залишає житло.