Киянка, клієнтка Ощадбанку, зіткнулася з несподіваною проблемою: її банківську картку заблокували, а всі спроби з’ясувати причину та відновити доступ до рахунку не дали результату.

Жінка навіть звернулася до суду, але справа обернулася не на її користь.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

Як усе почалося?

У квітні 2024 року жінка дізналася, що її картка більше не працює. При зверненні до чат-бота Ощадбанку вона отримала відповідь, що причина блокування – накладений арешт на рахунок. Проте жодних відкритих виконавчих проваджень проти неї не було й ніколи не існувало.

Прагнучи розібратися в ситуації, вона направила офіційний запит до банку з вимогою пояснити підстави обмеження її доступу до коштів та розблокувати рахунок. Ощадбанк отримав її заяву 27 травня, однак відповіді так і не надав.

Популярні новини зараз
Індексація пенсії у 2025 році: як дізнатися розмір своїх виплат "Київстар" знизить вартість зв'язку, але не для всіх: кому доступна "пільгова" ціна Святослав Дубина пояснив, чому Трамп так не любить Зеленського і вимагає скасування допомоги Рано раділи: у кого з пенсіонерів не збільшаться пенсії у березні
Показати ще

Що сказав банк?

Ощадбанк наполягав, що жодних незаконних дій не здійснював, а клієнтка мала повний доступ до своїх коштів. У фінустанові заявили, що вони діють у межах чинного законодавства і не порушували умов договору банківського обслуговування.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

Рішення суду

Не отримавши відповіді від банку, жінка звернулася до Печерського районного суду Києва, вимагаючи визнати дії Ощадбанку незаконними та зобов’язати його розблокувати рахунок. Але суд залишив її позов без задоволення.

Суд зазначив, що позивачка не надала достатніх доказів блокування рахунку. Оскільки вимога про відновлення доступу до коштів безпосередньо залежала від визнання дій банку незаконними, суд відмовив у задоволенні всіх пунктів позову.

Що це означає для клієнтів банку?

Ця справа викликає запитання про прозорість банківських операцій та захист прав клієнтів. Адже якщо картка заблокована, а банк стверджує, що доступ є, то як пересічному клієнту довести свою правоту?

Якщо ви опинилися в подібній ситуації, варто ретельно збирати всі документи, листування з банком та, за можливості, звертатися до юристів.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube
Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Нагадаємо, що "Ощадбанк" попереджає про зміну тарифів: що потрібно знати.

Раніше ми повідомляли, що Ощадбанк попередив про термін дії карток: що варто знати.