Реальна собівартість проїзду в столичній підземці майже вп'ятеро вища від чинного тарифу. Про це повідомили у "Київському метрополітені" у відповідь на запит "Суспільного".

У комунальному підприємстві зазначили, що згідно зі звітом про фінансові результати, збиток роботи за 9 місяців роботи становить 3069752 тис. грн. Причина – економічно застарілий тариф.

Київський метрополітен. Фото: скрін youtube
Київський метрополітен. Фото: скрін youtube

Так, якщо на сьогоднішній день проїзд у "Київському метрополітені" коштує 8 гривень за одну поїздку, то економічно обґрунтований тариф, що покриває собівартість послуг, майже в 5 разів вищий - 36,90 гривні за поїздку.

Чи це означає, що вартість проїзду збільшать - під час війни однозначно ні. Раніше ексначальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський підтверджував, що проїзд має коштувати більше ніж 30 гривень, але наголосив, що під час воєнного стану коригувати тариф не будуть.

Популярні новини зараз
Українці масово відмовляються від кешбеку: банки назвали умови закриття карток Обводять навколо пальця: клієнти запідозрили "Приват" у махінаціях з комунальними платежами Інвалідам, УБД та навіть пенсіонерам: українців двічі на тиждень безкоштовно забезпечать продуктами, як отримати В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

метрополітен, скріншот з відео
метрополітен, скріншот з відео

До речі, у 2024 році столична підземка вже перевезла понад 200 млн городян. У 2023 році цей показник становив близько 232 млн пасажирів, а в 2022 році був найнижчий пасажиропотік - 162 млн громадян.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, економічно обґрунтована ціна: проїзд у громадському транспорті Києва має коштувати 30 гривень.

Також наш портал інформував, громадський транспорт може стати безкоштовним для всіх: українців обнадіяли новою ініціативою.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, поїздка в тролейбусах і трамваях обійдеться майже вдвічі дорожче: коли введуть нові тарифи.