Пенсіонерка поскаржилася на дивні маніпуляції ПриватБанку з її пенсійними виплатами. Деталі клієнтка розкрила у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка "Привату" заявила, що отримала від Пенсійного фонду пенсію за вересень у повному обсязі. Через п'ять днів їй надійшло повідомлення від банку про стягнення по виконавчому провадженню і вся пенсія з рахунку "випарувалася".
Ще через два дні ПриватБанк повідомив пенсіонерку про зарахування її пенсійної виплати. Також було зазначено - "суму боргу помилково чи надмірно списано".
Втім, пенсіонерка зауважила, що банк повернув не всю суму, яку з незрозумілої причини списав. "Приват" взяв комісію у розмірі 37 гривень.
"Тобто, пенсія за вересень повернулася, але стала меншою на 37.13 грн. Висновок: Приват Банк співпрацює з шахраями та збільшує свої прибутки ганебними методами. Звичайно, за такою незначною сумою до суду не підеш", - обурилася клієнтка.
У відповідь фахівці фінустанови пообіцяли зв'язатися з пенсіонеркою, щоб уточнити її дані та перевірити всю інформацію.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк списав 12 тис. грн з рахунку військового, які мали піти на лікування та допомогу в окупації.
Також наш портал інформував, проблеми з зарахуванням пільг: клієнти "Ощада" не можуть отримати допомогу на комуналку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші роками "мовчки" знімаються з карти: у ПриватБанку пояснили, як працюють страхові.