Свій негативний відгук клієнт Укрпошти розмістила на Першому незалежному сайті відгуків України.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами жінки ще 4 вересня вона направила 3 важливі листи на замовлення, які необхідно було доставити особисто в руки одержувачам. Вже через 4 дні – 8 вересня листи прибули до відділення.
Коли клієнтка вирішила переглянути інформацію за 4 дні, зрозуміла, що листи так і лежать у відділенні. Зателефонувавши поштою, жінка пояснила ситуацію і працівники доставили та вручили один із листів, члену сім'ї одержувача.
Проте інші листи так і залишились лежати у відділенні. Клієнтка зателефонувала на гарячу лінію, де їй пообіцяли, що за два дні максимум статус зміниться та листи дійдуть до отримувачів. Але минає кілька днів і лише один лист дійшов до місця призначення.
Така зневага шокувала жінку, адже вона кілька разів повторила, що листів два і вони мали доставитися за адресою ще кілька днів тому. Адже на самому сайті Укрпошти зазначено, що доставка провадиться протягом 3 днів. У жінки купа питань до працівників та керівництва пошти, але ніхто не дав їй ані пояснень, ані вибачень. Жінка дивується, як можна безвідповідально ставитись до своєї роботи. Листи доставили, але неприємний осад та купа нервів так і залишились на Укрпошті.
Нагадаємо, що повістки Укрпоштою: які наслідки очікують за ігнорування ТЦК.
Раніше повідомляли, що Укрпошта підніме тарифи: що змінюється з 1 жовтня.