В Україні за забезпечення громадян електроенергією відповідає не одна компанія, а дві. Як показує практика, такий механізм влаштовує не всіх споживачів.

Деякі з них скаржаться на погану якість надання послуг та ігнорування у разі виникнення проблем.

Українку не влаштовує те, як компанії поділили обов'язки між собою, адже одна займається постачанням електроенергії, а інша просто бере плату з населення.

У результаті, коли їй відключили світло, вона не знала, до кого звертатися по допомогу. Про це жінка написала у негативному відгуку на сторінці Yasno у Facebook .

Популярні новини зараз
Зміни у військових квитках: що потрібно знати кожному Росія готує ґрунт для масового блекауту: "Це фактично підготовка" Зупинили працівники ТЦК: що робити, щоб не мобілізували прямо з вулиці Водоканали розікрали гроші, а тепер вимагають підвищити тарифи
Показати ще

[quote author=""]"Як немає світла, не знаєш кому дзвонити. Та ще спробуй додзвонись. Я не я, і хата не моя", - поскаржилася вона.

Українці без світла, скріншот: YouTube
Українці без світла, скріншот: YouTube

У компанії клієнтці пояснили, як діє механізм та постаралися допомогти. Так, з 2019 року в Україні діють зміни до закону "Про ринок електричної енергії", згідно з якими населенню в кожному регіоні надають послуги дві компанії - постачальник та оператор системи розподілу (ОСР).

"Усім технічним питанням займається ОСР - усуває аварії, ремонтує електромережі, відповідає за стабільність напруги", - відповіли клієнтці.

А ось Yasno, у свою чергу, нараховує суми за тарифами, надсилає рахунки та приймає оплату від клієнтів.

Відгук клієнта та відповідь Yasno, скріншот
Відгук клієнта та відповідь Yasno, скріншот

Нагадаємо, що дозволить заощадити сотні гривень: YASNO підказали, як обирати прилади.

Раніше ми повідомляли, що електроенергія, газ та вода: українцям нагадали про важливі процедури.