Клієнти "Ощадбанку" скаржаться на проблеми із зарахуванням коштів на картку. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець розповів, що оплачував з картки "Ощада" квиток на автобус, але через скасування рейсу гроші йому повернули. За його словами, компанія провела повернення та надала докази, але банк затягує із зарахуванням коштів.
"Компанія в жовтні переказала гроші Ощадбанку, повідомила мені ID-номер платіжного доручення, дату і час, коли переведені гроші. Незважаючи на це, гроші досі не дійшли на мій рахунок, хоча пройшло вже більше місяця", - йдеться у відкликанні.
Клієнт обурився, що гроші не можуть зарахувати на його рахунок більше місяця і при цьому у фінустанові ніхто не може пояснити причину затримки, посилаючи від фахівця до фахівця.
"Кілька раз дзвоню в Ощадбанк, там кілька раз розказують мені, що "система ще не обробила платіж". Пробую звернутись на електронну пошту Ощадбанку, але мені відповідають, що це не конфіденційно, і треба знову дзвонити на гарячу лінію, де мені розказують те ж саме. Ось таке замкнуте коло", - скаржиться клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" не пускає українців за кордон без боргів: як закрити картку в умовах війни.
Також наш портал інформував, хочеш сплатити комуналку – купи страховку: "Ощад" висуває грабіжницькі ультиматуми.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "наживаються на людях": Ощадбанк запідозрили у прихованих комісіях для пенсіонерів.