Клієнти "ПриватБанку" скаржаться на те, що їхні пенсійні картки раптово стали недоступними без жодних пояснень з боку банку. Така ситуація викликає занепокоєння, адже багато людей не можуть отримати доступ до своїх грошей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Один з таких випадків був
Коли він нарешті зв'язався з оператором через чат, то отримав лист від банку на свою зареєстровану адресу. Цей чоловік був ще більше здивований, оскільки не розумів, як лист міг надійти на окуповану адресу.
Далі йому було повідомлено про розірвання договору та закриття рахунків. "ПриватБанк" порадив йому подати заяву на переведення залишкових коштів на інший банківський рахунок. Проте проблема полягала в тому, що чоловік не має можливості приїхати на підконтрольну Україні територію, аби забрати гроші.
Як відомо, "ПриватБанк" блокує кошти на картках в рамках фінансового моніторингу, якщо є підозра на підозрілі операції. Оскільки офіційно терміну "пенсійна картка" не існує, навіть рахунки, на які надходять пенсії, можуть бути заблоковані. Банк пропонує клієнтам перевести залишок коштів на рахунок в іншому банку за допомогою спеціальної процедури. Для цього необхідно подати необхідні документи особисто або через довірену особу.
В банку пообіцяли розглянути ситуацію та допомогти клієнту відновити доступ до його коштів.
Раніше ми повідомляли, українці скаржаться на часті шахрайства через ПриватБанк.
Банки розкриють таємниці за першим запитом- детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, до 500 гривень зарахувань на картку, як ПриватБанк порадував своїх клієнтів.