Українці залишаються без значних сум внаслідок використання банкоматів ПриватБанку. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.

Українець заявив, що намагався зняти через банкомат "Привату" готівку з картки іншого банку. Кошти в сумі 13 тисяч гривень було списано з рахунку, але пристрій їх не видав. При цьому в інших користувачів такої проблеми не виникло.

Українці біля банкомату. Фото: скрін youtube
Українці біля банкомату. Фото: скрін youtube

"Намагався зняти 13.000 гривень в їхньому банкоматі, але гроші банкомат не видав, а з мого рахунку в А-банку їх списали. Після мене інша жінка знімала гроші, і в неї все пройшло без проблем", - поділився українець.

Після спілкування зі службою підтримки стало відомо, що зниклі кошти зможуть повернути, але чекати потрібно до 60 днів.

Популярні новини зараз
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу
Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Коли я звернувся до свого банку, мені сказали, що потрібно чекати 60 днів на повернення. А якби ці гроші були терміново потрібні, наприклад, на операцію? Я не рекомендую користуватися банкоматами ПриватБанку", - обурився чоловік.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, що у роботі банкомата стався збій. При цьому термін повернення коштів регламентується Міжнародною платіжною системою і прискорити процедуру неможливо.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк обмежує картки клієнтів через неіснуючі борги.

Також наш портал інформував, ПриватБанк виплатить українцям від 500 до 25 000 гривень: хто отримає.

Крім того, ми писали, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.