Клієнти ПриватБанку стикаються з несподіваними "сюрпризами", через які зазнають значних фінансових втрат. Про це йдеться у скарзі на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець заявив, що є клієнтом "Привату" із самого заснування банку і завжди дотримувався всіх правил. Але несподівано всі його рахунки були заблоковані, навіть без пояснення причини.
Дії фінустанови завдали негативних наслідків. Клієнт не тільки не мав доступу до коштів, а й не зміг своєчасно погасити "кредитку" через блокування. В результаті йому нарахували величезні відсотки.
"Через дії ПриватБанку моя картка кредитна вийшла в прострочення, так як я не мав можливості включитись і перевірити Залишки. Банк нарахував мені драконівські проценти за 2 місяці", - поділився клієнт.
За словами українця, з'ясування ситуації зайняло багато часу та завдало відчутних фінансових втрат. В решті решт банк так і не пояснив, що стало причиною блокування.
"Ці гойдалки тривали цілий місяць насилу я забрав свої кошти з великими збитками ну ніхто мені так і не повідомив причину мого блокування", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, до 3000 гривень на картку: клієнти ПриватБанку можуть отримати грошовий подарунок.
Також наш портал інформував, "Приват24" зламують шахраї: як українці втрачають гроші та стають боржниками.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" почне брати з українців по 80 грн: коли популярна послуга стане платною.