Щоб українцям не доводилося переплачувати за комунальні послуги, слід стежити за станом лічильника електроенергії, води та газу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗокрема, вчасно проводити перевірку та заміну. Споживачам розповіли, що робити у разі, якщо виникли сумніви щодо справності приладу обліку.
У пості компанії "Закарпаттяобленерго" у соцмережі Facebook дали чітку інструкцію для таких випадків. Якщо у споживачів виникли сумніви, чи працює лічильник електроенергії правильно, їм слід звернутися до філії обленерго, де вони проживають.
Після обробленої заявки за місцем проживання споживача прийде фахівець, який спершу зніме прилад обліку, опломбує його у прозорий безшовний поліетиленовий рукав та доставить у філію. Однак, не варто турбуватися, на місце старого лічильника українцям встановлять інший.
Після того, як споживач сплатить вартість робіт, протягом 20 днів фахівці погодять дату проведення метрологічної експертизи компетентними службами.
"У разі підтвердження експертизою неправильної роботи приладу обліку, енергопостачальник відшкодовує споживачеві всі витрати, пов'язані з проведенням експертизи", - додали в компанії.
Нагадаємо, що будемо у теплі, але без грошей на їжу: централізоване опалення може різко подорожчати.
Раніше ми повідомляли, що передача показників: що робити, якщо запровадили невірні дані лічильника.
Також стало відомо, що через відключення можете сильно переплатити: YASNO попередили споживачів.