Трапляються випадки, коли споживач вчасно платить за комунальні послуги, а потім отримує повідомлення про наявність заборгованості. У чому феномен таких нарахувань пояснили в компанії "Газмережі".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяФахівці нагадали, що при проведенні платежу за отримані послуги українці обов'язково мають зазначати дані, що їх ідентифікують як споживача. Це гарантує, що кошти зарахуються на той рахунок, що потрібно.
Якщо ж ігнорувати це правило, то паралельно з оплатою накопичуватиметься заборгованість. Все через те, що платіж не буде ідентифіковано та зараховано на особовий рахунок споживача.
"Якщо ви не вказуєте ці дані, платіж не ідентифікується, і буде накопичуватися заборгованість", - попередили споживачів.
Які дані потрібно вказувати:
- ПІБ;
- адресу домогосподарства;
- номер особового рахунку.
У разі оплати "третьої" платіжки за обслуговування внутрішньобудинкових мереж, необхідно у призначенні платежу прописати, що оплата саме за цю послугу. Також слід врахувати, що реквізити при оплаті за технічне обслуговування відрізняються від тих, що потрібно вказувати при оплаті за доставку газу.
Фахівці "Газмережі" нагадали, що українці мають сплачувати рахунки за доставку блакитного палива щомісяця до 20 числа.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Газмережі" попередили щодо третьої платіжки за газ: інші правила оплати.
Також наш портал інформував, покарання за відмову від перевірки лічильників: українців попередили про дорогі наслідки.
Крім того, ми писали, "Нафтогаз" оновив систему оплати рахунків: що потрібно знати споживачам газу.